UPSIDE DOWN PE FILM CU TIFF

UPSIDE DOWN PE FILM CU TIFF

Cine nu a auzit de TIFF – Festivalul Internaţional de Film Transilvania? Organizat de Asociaţia Pentru Promovarea Filmului Românesc, înfiinţat în anul 2002, este în continuare primul festival internaţional de film de lung-metraj din România.

Iată că în cei 14 ani de existenţă, TIFF  a devenit un brand, o carte de vizită în România şi toate acestea se datorează organizării festivalului, atmosferei efervescente, multitudinii de evenimente, seminarii, concerte şi petreceri*. La toate acestea se adaugă calitatea programelor prezentate şi promovarea producţiilor autohtone. TIFF este o manifestare culturală cu un impact major asupra comunităţii deoarece în cele 10 zile de festival, oraşul este invitat să ia parte la activităţi inedite.

Dacă ar fi să rezumăm această manifestare culturală în cifrele ultimei ediţii, acestea ar fi următoarele:  10 zile de festival, 217 filme din 55 de ţări, 400 de proiecţii, peste 63.000 de plătitori de bilete în sălile de cinema, numărul spectatorilor depăşind 100.000, aproximativ 1000 de invitaţi (regizori, producători, actori, profesionişti din industrie şi jurnalişti), iar din mediul virtual se adaugă 46.861 vizitatori unici ai site-uluiwww.tiff.ro şi încă 10.000 de fani în comunitatea Facebook*.

Cea de-a 14-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania va avea loc în Cluj-Napoca în perioada 29 mai – 7 iunie 2015.

Citind toate acestea suntem mândri să vă spunem că Upside Down s-a alăturat festivalului de anul acesta, ceea ce îl transformă într-un festival şi mai cool, deoarece e prietenos cu natura, într-un cuvânt a devenit mai sustenabil.

Upside Down creează pentru TIFF produse inspirate de film.  Din bannerele lor stradale am realizat două tipuri de genţi, iar din prelată de camion am făcut mini-portofele.

Unul din cele mai interesante produse este „geanta cilindru”. Conceptul genţii promovează ideea de cinematografie. Povestea transformării bannerului sună astfel: bannerele stradale care promovează peliculele de film sunt tăiate sub forma unui cadru de film, cusăturile devin marginea peliculei, iar imaginea surprinsă din banner redă un personaj, un text sau o acţiune surprinsă în film.  Fotografiile ataşate articolului prezintă produsele realizate cu atât de mult drag pentru TIFF.

În esenţă, TIFF promovează arta, frumosul, esteticul şi autenticitatea ceea ce pentru Upside Down reprezintă cuvinte cheie ale colaborării deja existente.

TIFF este dovada vie că un asemenea eveniment poate fi sustenabil, ceea ce îi sporeşte impactul în comunitate şi natură. Cine s-ar fi gândit vreodată că bannerele stradale pot spune atât de multe poveşti, că produsele realizate de Upside Down pot reprezenta concepte şi idei ce încurajează responsabilitatea faţă de natură prin intermediul artei.