Ce ai fi dacă ai fi chiar tu un obiectiv de patrimoniu? | Competiție foto Heritage Instawalk – ALTER EGO sau ”Ce-ai fi, dacă ai fi?”

Ce ai fi dacă ai fi chiar tu un obiectiv de patrimoniu? | Competiție foto Heritage Instawalk – ALTER EGO sau ”Ce-ai fi, dacă ai fi?”

📌 Cronicari Digitali lansează competiția foto Heritage Instawalk ”ALTER EGO” sau “Ce-ai fi, dacă ai fi?”

Continuãm sã descoperim și sã promovãm patrimoniului cultural, sub toate formele sale de manifestare, iar de această dată îți propunem să îți lași imaginația să curgă râuri-râuri și…să îți găsești un ALTER EGO, adică un obiectiv de patrimoniu cu care te identifici.

🎯 Cum participați:
Ce ai fi daca ai fi chiar tu un obiectiv de patrimoniu?
Găsește-ți alter ego-ul într-un obiectiv de patrimoniu natural, arhitectural, industrial sau imaterial. În perioada 24-30 august, caută un obiectiv de patrimoniu care crezi că te definește pe tine: stil, personalitate, atitudine, esență, stare pe care o generează etc.

Iar în intervalul 28-31 august captează în postarea ta obiectivul selectat. Incearcă să îl surprinzi cât de creativ și frumos ai vrea să îți fie ție făcut portretul, utilizând haștagurile și tagurile din concurs. În postare spune-ne și de ce consideri tu că te identifici cu obiectivul de patrimoniu imortalizat.

📱 Prin intermediul postărilor tale vrem să te cunoaștem mai bine și împreună, să aflăm mai multe despre bijuteriile moștenirii culturale naționale.

🎁 Premii:
Cronicari Digitali: 1 premiu în valoare de 1.000 de lei
Raiffeisen Bank: 1 voucher eMag în valoare de 500 lei
Kaufland Romania: 1 voucher de cumpărături în valoare de 500 de lei
Telekom Romania: 1 voucher F64 în valoare de 500 lei

CALENDAR și pași pentru participare:
24-30 august: înregistrarea inițială în competiție. În această etapă toate persoanele care doresc să participe în competiție vor completa acest formular scurt: https://bit.ly/31kdPAi

❗Important: pentru a te înscrie și pentru a participa trebuie să ai cont public de Instagram. Dacă ai trecut de etapa de înregistrare, în baza adresei de email furnizate, vei primi un email de confirmare de la noi (în max. 24 de ore).
28-31 august: participarea propriu-zisă în cadrul competiției (perioada în care persoanele care au primit mesajul de confirmare, pot publica materialele pe Instagram – conform detaliilor și Regulamentului)
4 septembrie: anunțarea câștigătorilor

❗Atât postările, cât și Instastory-urile (dacă este cazul) trebuie să conțină obligatoriu tagurile și haștagurile concursului. CONFORM REGULAMENTULUI GENERAL AL COMPETIȚIEI FOTO CRONICARI DIGITALI 2020, te poți înscrie pentru un singur premiu (caz în care folosești tagurile și haștagurile respective) sau pentru toate cele 4 premii (caz în care trebuie să folosești cele 4 taguri și 4 haștaguri oficiale- https://bit.ly/2Fi42C9

❗Taguri de utilizat în postări și Instastories: @cronicaridigitali @telekomromania @kauflandromania @raiffeisenbankro
Haștaguri de utilizat în postări și Instastories: #cronicaridigitali #experienteimpreuna #ImplicareaFaceDiferenta #bankingasacumtrebuie
Nu uita să dai follow conturilor @cronicaridigitali @telekomromania @kauflandromania @raiffeisenbankro

📱 Set-up minim pentru participare: 1 postare + 2 Instastories (nu există limită maximă pentru numărul de postări și Instastories).
📋 Regulamentul competiției și alte detalii sunt disponibile aici: https://bit.ly/3lmRutY

🏆 Juriul este format din: 1 reprezentant din partea Zaga Brand, 1 reprezentant din partea INP, 1 reprezentant din partea Kauflad România, 1 reprezentant din partea Raiffeisen Bank România, 1 reprezentant din partea Telekom România, 4 creatori de conținut, cu experiență și notorietate în mediul digital. După finalizarea competiției (31 august, ora 23.59), se vor valida participanții care au respectat cerințele impuse de regulament. Juriul va selecta top 10 participanți, iar cei 4 câștigători vor fi desemnați prin punctarea celor 10 participanți aflați în topul final.
Conform regulamentului, numărul de urmăritori ai contului participant NU este un criteriu de selecție. Primii 4 participanți cu cel mai mare punctaj, vor fi desemnați câștigători.

🤝 Parteneri principali: Raiffeisen Bank Romania & Kaufland România
Partener de conectivitate: Telekom Romania
Proiect derulat alături de Institutul Național al Patrimoniului

📧 Pentru detalii, sugestii, neclarități sau alte întrebări legate de Heritage Instawalk ”ALTER EGO”, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: andrei.voinea@zagabrand.ro (Andrei Voinea, Head of Communication Zaga Brand & Cronicari Digitali).